- David
i Ester. Presenten un projecte per
treballar les tecnologies amb discapacitats a través de la associació AMPANS. Educar no se centra només en l’escola, és necessari
una tasca en tots els àmbits. Amb el
projecte vetllen per la inclusió d’aquest col·lectiu, afegint les tecnologies
en activitats que ja dominen. Tot i això, aquest projecte presenta uns
objectius molt ambiciosos.
- Laia
Casas, Sonia Cabré i Marina Nadal: proposen una plataforma virtual per a posar
en contacte diferents professionals de l’educació social. Donen resposta a una
necessitat real. No hi ha xarxes formals que connectin els estudiants un cop
finalitzin la carrera i aquest fet por provocar que es sentin desamparats. En aquesta
plataforma s’exposarien experiències, compartir documents, donar suport,
dubtes, preocupacions... Metodologia activa i participativa. potencialitats:
obrir la plataforma a l’àmbit estatal. Límits: que no hi hagi participació.
- Natàlia
Español i Montse Vila. Presenten un programa per a majors de 45 anys que es
troben en situació d’atur. De manera dinàmica a través un currículum virtual a
partir del desenvolupament de la competència digital. Aconseguit aquestes
competències a través d’un curs de 30h.
No hay comentarios:
Publicar un comentario